11/2/14

Shopping Time



Ψώνια. Πάντα μου δίνουν χαρά. Δεν έχει σημασία αν θα πάρω μισό κιλό φράουλες από την λαική αγορά 
ή κάποιο ντιζαινάτο βάζο. Μου φτιάχνουν το κέφι... έστω για λίγα λεπτά ;)
Παραθέτω τα τελευταία μου ψώνια. 
Ξεκίνω απο το περιττό απόκτημα της εβδομάδας. Εναν ξύλινο αρκούδο παζλ. 
Νομίζω οτι απευθύνεται σε παιδιά προσχολικής ηλικίας, ενα γεγονός που δεν στάθηκε εμπόδιο στην αγορά του. 
Τον βρήκα πολύ χαριτωμένο και σκέφτηκα οτι θα ταιριάξει τέλεια δίπλα στο βάζο με τα μικρά ροζ ανθάκια.
Μωβ μεταλικό κολάν με έκπτωση φυσικά, καθ οτι μόνο τις απόκριες μπορώ να με φανταστώ να το φορώ. 
Γιατι το πήρες θα μου πεις? Μου γυάλισε!
Γκρι μανό. Είναι της μόδας, είναι ουδέτερο, πάει με όλα, πρωί και βράδυ. 
Το συγκεκριμένο απο τα καλύτερα που  έχω δοκιμάσει ποιοτικώς.
Μποτάκια on sales, για να τα σετάρω με το μανό. Τι άλλο! (Αυτό το μανό με έβαλε σε έξοδα τελικά).
Και πάμε στα χρειαζούμενα. 
Μάσκαρα (μαύρη). Καθ' οτι μου τελείωσε η άλλη που είχα. Επίσης μου 'χε καρφωθεί να πάρω ενα προιόν 
απο αυτό το κατάστημα στην Γλυφάδα. Είναι να μην μου μπει κάτι στο μυαλό.
Άμα σουλατσαρεις συχνά-πυκνά στο κέντρο της Αθήνας (και πιό συγκεκριμένα στην Καραγιώργη Σερβίας), 
δεν γίνεται, ενα ξηροκάρπι θα το λιγουρευτείς. Μακαντάμια ανάλατα που έχουν βιταμίνες 
και γενικά κάνουν καλό στον οργανισμό. Για να μην νομίζετε οτι νοιάζομαι μόνο για το έξω μου.
Εσείς, ψωνιστήκατε τελευταίως?




113 σχόλια:

  1. Love the metallic leggings! Definitely something I would wear.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. That puzzle is too cute:) And liking the boots too. Gotta love sales.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πού καιρός γιά ψώνια φιλενάδα!!Γλυφάδα ακούω καί έχω νά κατέβω πολύ καιρό!!!Μού άρεσαν όλα τά ψώνια σου!!Μέ γειά!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ μού άρεσε που δεν κολλάς στις ηλικιακές κατηγορίες των προϊόντων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω αγοράσει ρουχα απο τα παιδικά του Zara και τoυ H&M...
      με πήρε πρέφα μια φίλη και με έκραξε χα χα!

      Διαγραφή
  5. I really like the booties - the heel shape is beautiful and the colour is perfect. x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Nice stuff and i particularly love the Zara boots. Beauty!

    http://www.thefashionstirfry.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ καλές επιλογές!!Τα ψώνια την έχουν αυτή την ιδιότητα να μας κάνουν χαρούμενους!!Οι μπότες είναι καταπληκτικές!!Φιλιά,Γιώργος!!
    www.fashionroyals.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλέ κι εγώ το puzzle χάζευα την περισσότερη ώρα!
    ;-)
    Ελπίζω η διάθεσή σου να είναι ακόμα ανεβασμένη (με ή χωρίς αγορές!)
    Φιλάκιααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Great boots!
    Marina
    http://www.maridress.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://twitter.com/maridressblog

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλεια μποτάκια! Μ´ αρέσει που δεν ξεχνάς το παιδάκι μέσα σου...! Φιλιά!
    y ❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θέλω το αρκουδάκι!!!! ;) Συμφωνώ με τα γκρι μποτάκια, έχω κι εγώ ένα ζευγάρι παρόμοια! Πάνε ωραία και με το μωβ...

    foodaki.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. great items!! <3 my favourite are the metallic leggings <3
    What about follow each other?
    Let me know!
    Have a lovely day <3
    xx
    Veronica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Los leggings metálicos son divinos!!!
    Un beso

    http://cocoolook.blogspot.com.es/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ωραίες οι αγορές σου!
    Τελευταίως πήρα κι εγώ το κατιτίς, αλλά μέσω ίντερνετ... Πετυχαίνω ώρες-ώρες ΤΙΣ ευκαιρίες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ μου αρέσουν οι αγορές σου!
    Ο αρκούδος πολύ χαριτωμένος!
    Θέλω κι εγώ να πάρω κάτι πραγματάκια, άντε να δω πότε θα αξιωθώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Love that nail polish and those orchid metallic leggings! Super gorgeous!
    XX, Elle
    http://mydailycostume.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πέθανα στα γελια με το κολαν σου!!!
    Κάναμε την ιδια αγορα μασκαρα απο το ιδιο μαγαζι στην γλυφαδα !
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. i loooooooooove everything!!!!!!

    http://thefantasticfashionworld.blogspot.com.es/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μου αρέσουν οι αγορές σου BF!!!! Κι εμένα αρέσει η βόλτα στα μαγαζιά ακόμα και αν χρειαστεί να ξεποδαριάζομαι με τις ώρες χωρίς να έχω σκοπό να αγοράσω κάτι αξιόλογο!!!!
    Με ηρεμεί και με χαλαρώνει!!!!
    Όνειρα γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Να σε δω βρε κορίτσι μου να κυκλοφορείς με αυτό το κολάν και τι άλλο...(Λες να πάρω και εγώ ένα και να πάμε βόλτα?) Ο αρκούδος είναι γλύκας, καλά έκανες και τον αγόρασες!!! Τα φιστίκια ήταν αγορά σωστή, μα πρέπει να τρεφόμαστε και με κάτι! Το μανό μου άρεσε τρελά, έχω αδυναμία σε αυτό το χρώμα! Φιλιά και και να τα χαρείς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε προκαλώ... αμα βάλεις μεταλιζέ κολάν, το βάζω και έγω και πάμε επίσκεψη σε Μουσείο να γελάσει ο κάθε πικραμένος!!!

      Διαγραφή
  21. loving this post! amazing makeup
    Kisses from Miami,
    Borka
    www.chicfashionworld.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Το κολάν και το μανό απίθανα!!! Πρόσφατα αγόρασα ένα γκρι μεταλλικό μανό για πρώτη φορά και μου αρέσει πολύ!! Καλή σου μέρα και να περάσεις όμορφα στη γιορτή των ερωτευμένων! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τα μακαντάμια τα λατρεύω όπως και το μανό ειδικά σ' αυτό το χρώμα που δεν το έχω ακόμα αγοράσει και μου αρέσει πολύ. Όσο για τον αρκούδο ... αυτός είναι για την ανιψιά μου!!!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Σε ποιον δεν αρέσουν τα ψώνια; Πολύ ωραία πράγματα, αγόρασες! Να τα χαρείς!
    Καλή σου ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Love macadamias and the mascara sounds terrific. Thanks for sharing your opinions with me :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. I love the Zara boots!
    xx
    Novella

    http://9lla.it/
    A fashion & DIY blog...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. wonderful pieces! love the shoes and the nail polish!
    have a great day!

    <3
    http://www.getcarriedaway.net/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Nice pieces! I love the boots!!
    Have a good week!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Great shopping! I already saw those boots here in Portugal ;)
    Kiss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Love the suede Zara boots!
    www.speakstyleandrock.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Love items you bought! Love the boots! I have a similar color nail polish except from Marc Jacobs! It is a lovely color! <3
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Those ankle boots look cute! xx

    http://reallyliteral.blogspot.ca/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Thumbs up για όλα. Καλα, ίσως λιγουλάκι δεν μας αρέσει το κολάν, αλλά έχει κι αυτο πλακα!
    Να το φοράς με τα -λιποθυμώ- μποτάκια, να τρως τα μακαντάμια με το γκρι νύχι και μετά να φτιάχνεις τον αρκούδο στο παζλ?
    Πόσο να σε αγαπάμε? Πόσο? ε????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειπαμε το κολάν ειναι για τις αποκριες χα χα!
      Τα μποτακια τα έχω φορέσει με λευκό τζιν και με γκρι κολάν.
      Μακαντάμια δεν έμεινε ουτε ένα, να σας κεράσω :)

      Διαγραφή
  34. Love your Zara boots!!!! Lucky you!

    http://www.3forfabulousfashion.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. thats an elegant pair of boots !
    Thanks so much for ur comment on my blog !
    New post on my blog, do drop by soon :)
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ola einai pl omorfa alla ta booties Zara kai to mano ,ta latreuw.
    Filiaaa polla apo Styleflakes :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. nice shopping, love the polish and the shoes!!I love also inglot make up!!
    paolasophia.blogspot.it

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Thanks for stopping by dear...whether you're celebrating or not, from one blog friend to another...Happy Valentines Day.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Είναι από τις λίγες φορές που βλέπω κείμενο στο μπλογκ σου, και πολύ μου αρέσει!
    Μεγειά τα ψώνια, όλα μου αρέσουν, και τα χρειαζούμενα και τα περιττά! Εμείς δυστυχώς δεν ψωνίσαμε τίποτα!
    Θέλω και εγώ πολύ να ψωνίσω κάτι από τα Inglot (κραγιόν)!

    Ελπίζω να είσαι καλά!
    Πολλά φιλιά!
    Αντζελίνα - http://www.just-angelina.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. I'm really curious about how Ingot mascara works and those Zara boots are exquisite

    * MlleWanderlust ☆

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. θα συμφωνήσω στον προορισμό του κολάν .. τι θα ντυθείς δεν είπες ... να αρχίσω να φαντάζομαι
    Τα μποτάκια τα ήθελα κι εγώ... αλλά το εναπομείναντα ζεύγος ήταν πλησιέστερο στο νούμερο του άντρα μου
    Χαλάλι σου όμως δεν έχω γκρι βερνίκι οπότε πάει 2-0
    φιλιά
    Μελίνα
    www.amuseinu.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. i love the zara boots !!! <3

    come and visit me on my blog too :)
    www.chicchoolee.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. I would like to try "mascara Inglot" :)

    http://www.valstyle.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. I love the boots and the nail polish =)

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. These Zara ankle boots are simply amazing and so is your mascara! Cool collage :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Love those suede boots!
    Mafalda ❤
    www.mafaldadotzero.blogspot.fr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. great post!let’s follow each other on gfc&bloglovin?
    flw me and tell where u’ve followed me!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Great boots and I really love that grey nail polish !
    Have a lovely week :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Megeia! poli wraia ola kai panw apo ola einai pragmata pou eite itheles eite xreiazosoun! Exw kairo na psonisw kati gia na pw tin alitheia...
    Kratiemai gia na kanw oikonomia...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Kalispera! Eyxaristw poly gia ta sxolia pou mou afhses sto blog m :) Steile mou ena mail an endiaferesai na synergastoume.Filia.

    Clic Jewels

    email: clicjewels@gmail.com

    Filiaaaa!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Με γεια σουυυυ :)
    Περιμένουμε εντυπώσεις για την μάσκαρα!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. i wish I had access to Inglot cosmetics in Xios....i can't even find them online...

    glossedbeauty.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. I bought a grey nail polish but then i did not like it. But this one is seems pretty. I must look for it to sephora.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Thanks for sharing these products with us.

    Happy Friday!
    Love,
    Sofia

    stylishlyinlove.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Mhmm, I love Macadamia nuts and
    these Zara boots are amazing. :)

    dearmisscoco.blogspot.de

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. I like the boots, they are really cute!!!

    http://beautybubblesinyourlife.blogspot.fr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Beautiful photos! Loving the items selected here doll!
    kisses from Miami,
    Borka
    www.chicfashionworld.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Leave your message...